תמונת נושא

המעבדים i9 ו-i10

קחו לכם רגע לעבד את זה: המעבדים החדשים של אינטל

אינטל השיקה לאחרונה את מעבד core i9 וצפויה להשיק בהמשך את מעבד ה core i10. מדובר במעבדים חזקים, מואצים, איכותיים וחדשניים. הדור החדש של המעבדים של אינטל כבר כאן והוא לא יאכזב אף גיימר. אז מה כבר קיים, מה צפוי לצאת לשוק ומה אינטל מחדשת לכם עם המעבדים מהדור החדש?

הדבר החם והדבר החם הבא מבית אינטל – הכירו את הדור הבא של המעבדים: core i9 ו core i10, מעבדים בעלי 6 ליבות, המפיקים פעולות עוצמתיות שנמדדות במיליוני פעולות לשניה.
המוח של המחשב, הרכיב העוצמתי והאיכותי, הבייבי החדש של אינטל אשר צפוי לשדרג את חייהם של אנשי הטכנולוגיה והמחשבים פי כמה ולחשוף את המשתמש לחווית גלישה וצפייה חדשה וממכרת. בעזרת המעבדים החדשים, אינטל שוב פורצת גבולות ומציבה רף חדש לטכנולוגיה ולחווית המשתמש העכשווי.

מעבד i9 CORE מבית אינטל

אינטל השיקה לאחרונה את דגם מעבדי ה i9. מדובר במעבדים חזקים, משוכללים ואיכותיים במיוחד, בעלי 6 ליבות המגיעים לתדר שיא של 4.8 ג'יגה הרץ. בניגוד לסדרת המעבדים הקודמת, בה המעבדים הינם בעלי 4 ליבות בלבד. מעבדים אלו הם חלק מסדרת מעבדי דור שמיני המבוססים על תצורת coffee lake. הדור השמיני של המעבדים מיוצר בטכנולוגיית התהליך ++14nm, הם מכילים גרפיקות מתקדמות ואיכותיות ותומכים בכרטיסי גרפיקה עצמיים בניידים המתקדמים והחדשניים. מתוך סדרת המעבדים הדור השמיני ולצד מעבדי ה i9, תוכלו למצוא גם מעבדים מסדרת H.
המעבדים, בעלי ביצועים משופרים, מואצים וחזקים במיוחד. הם מותאמים לנפח ועומסי עבודה כבדים של גיימרים ומאפשרים למשתמשי המחשבים עם המעבדים החזקים והחדשניים ליהנות מאיכות ביצועים חדשה ומפלצתית.

למי מתאימים מעבדי ה-i9?

מעבדים מסוג זה מתאימים מאוד ליוצרי התוכן השונים אשר מתעסקים עם סרטונים וירטואליים ב-360 מעלות ומייצרים חווית צפייה מציאותית ושונה עבורם וכמו כן, גם עבור הגיימרים.
מדובר במעבדים משופרים משמעותית המשפרים את חיי עורכי התוכן בכ-59% מאיכויות העיבוד של הדור הקודם, הדור השביעי.

תחזיקו חזק – גם מעבדי ה-i10 בדרך…

ואם חשבת שמעבד i9, בעל 6 ליבות, תדר של 4.8 ג'יגה הרץ ואיכויות מתקדמות הוא השיא, אז חישבו שנית. כבר על הגז של אינטל – מעבד core i10, עם יכולות מואצות ומוגברות, המאפשרות לגיימרים בעת הקלטה וסטרימינג ליהנות מתדר טורבו של 5.3 ג'יגה הרץ.
כמו מעבדי ה-i9, גם מעבדי ה i10מהווים בשורה מרגשת ומעוררת ציפייה עבור אנשי עולם התוכן הויזואלי והגיימרים, אשר תומכים בגרפיקות מתקדמות מאוד ומאפשרים חווית צפייה ברמות חדשות, כולל תמיכה בחווית ה 4K HDR וידיאו.

הדובדבן שבקצפת ה-i10 CORE מבית אינטל

חובבי הטכנולוגיה שבינינו כבר מכירים ושמעו רבות על ה WI-FI6 המבטיח. ובכן, מעבדי ה i10 של אינטל תומכים גם ברשת אלחוטית מהדור המתקדם ביותר – ה WI-FI6, כך שחווית הגלישה במחשבים בעלי מעבד מסוג זה צפויה להיות עוצמתית ונוחה במיוחד. בקיצור, יש לכם למה לחכות…

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!