תמונת נושא

השמדת מדיה מגנטית ואבטחת מידע

בעלי עסקים, חברות וארגונים – כאשר מדובר במידע חשוב ומסווג, ישנם 2 תרחישים מדאיגים, אשר כל בעל עסק היה רוצה להימנע ולהישמר מפניהם היטב.
בתרחיש הראשון: מידע חשוב של העסק ייעלם, יינזק, ייחשף או ימחק.
בתרחיש השני: מידע מסווג ורגיש מאוד של הארגון יגיע לידיים לא נכונות.
חוששים? תנו ל EGTRADE לדאוג לשקט הנפשי שלכם.
כאשר מדובר באבטחת מידע, או בהשמדת מדיה מגנטית, המומחים של EGTRADE ידאגו לכם למעטפת הגנה מושלמת הכוללת תוכנות אנטי וירוס וחומרות מהחזקות בשוק, או מנגד, גריסת חומרים עד לכדי חלקיקים בלתי ניתנים לשחזור.

שמרו על הלב של העסק – שמרו על המידע הרגיש ביותר

תדאגו לאבטחת המידע שלכם!
אנו מציעים פתרונות הגנה ואבטחת מידע מהאיכותיים והטובים ביותר שיש היום בשוק, רישיונות אנטי וירוס, תכנות מעולות וחומרה, אשר עומדות בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר של הגנה, נועדו על מנת לשמור היטב על המידע החשוב ביותר שלכם ויאפשרו לכם לישון בשקט בידיעה שאתם מוגנים מפני התרחיש הגרוע ביותר שיכול לקרות.
אנו מוכרים רישיונות תוכנות מסוגי האנטי וירוס השונים, סימנטק, מקפי ותוכנות נוספות איכותיות וחזקות. בנוסף, אנו מוכרים גם חומרה כמו פיירולים וצ'ק פוינט. כל אלו על מנת להגן על המידע הרגיש ביותר שלכם בהגנה המקסימלית.
חוששים שהמידע המסווג של הארגון, או העסק ידלוף החוצה?
במידה והתקני הזיכרון השונים של החברה מכילים מידע רגיש ומסווג ואינכם מעוניינים בכך, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נגרוס ונשמיד את שאריות המידע כך שיהפכו חלקיקים קטנים ובלתי ניתנים לשחזור. ובכן, גם כאשר מדובר בגניבת ודליפת מידע רגיש, אתם יכולים להיות רגועים.

ראש שקט. כבר אמרנו?

כאשר מדובר בחששות הסובבות סביב מידע מסווג, סודי ורגיש, מדובר בחששות מפני דליפתו ורצון להשמיד כל זכר, או בחששות הסובבות סביב אבטחת המידע.
התוכנות, הגריסה, השמדת המידע מהכוננים וכל השירותים הכרוכים בהשמדת המדיה המגנטית ובאבטחת המידע – נועדו על מנת למנוע אסונות עבור החברה אשר עלולים להוביל לנפילתה של חברה, או מנגד להתבטא בשעות עבודה נוספות ומרובות אשר עלולות לעלות לכם כסף רב.
אנו נמנע את התרחישים הגרועים ביותר אשר מדאיגים כל ארגון ועסק, נדאג שתוכלו לישון בראש שקט ובטוח, ללא דאגות וחששות ובידיעה שהמידע הרגיש ביותר של העסק שלכם, מוגן היטב.

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!