תמונת נושא

שירותי רכש ויבוא

שירותי רכש ויבוא

עסקים קטנים, עסקים גדולים וחברות גדולות – יש מי שדואג לכם!
כאשר מדובר במוצרים שאינם זמינים בשוק, EGTRADE דואגים לכם לייבוא מהיר, חסכוני ושאינו מצריך מצידכם התעסקות עם מכס ועם גופים נוספים.
גם כאשר מדובר בשירותים הכוללים התעסקויות שונות, בירוקרטיות והתנהלות מול חוזים, EGTRADE לוקחים על עצמם את כל התהליך ומבטיחים לכם ראש שקט.
חוסכים לכם זמן. חוסכים לכם כסף. חוסכים לכם כאבי ראש והתעסקויות.
אנו ב EGTRADE דואגים לכם להכל, מא' ועד ת', לאורך כל הדרך! גם כאשר מדובר בשירותי רכש וייבוא של מוצרים, גם כאשר מדובר בשירותי רכש קבועים וגם כאשר מדובר בטיפול בשירותים נלווים.

שירותי רכש וייבוא של מוצרים – למה דווקא EGTRADE?

דווקא EGTRADE – בגלל המחיר, בגלל השירות ובגלל המקצועיות!
אנו מייבאים מוצרים מהענף אשר אינם זמינים בשוק הישראלי. אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו על מנת להשיג לכם את המחירים האטרקטיביים ביותר אצל הספקים השונים בחו"ל ובנוסף, נדאג ונטפל עבורכם בכל התהליך המלא מתחילתו ועד לסופו. כולל טיפול במשלוח מהיר ואמין, טיפול בבירוקרטיות ובעניינים מול המכס הישראלי וכמו כן, גם טיפול מול המשרדים השונים: משרד התקשורת, מכון התקנים וכל דבר נוסף אשר יוכל לחסוך לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת סביב הייבוא והרכש.
בנוסף, אנו מציעים גם שירותי רכש קבועים עבור חברות אשר רוכשות ציוד כדרך קבע. הן כאשר מדובר בציוד בייבוא מחו"ל והן כאשר מדובר בציוד מהארץ. אנו נדאג להכל כולל התעסקות מול הספקים, הבירוקרטיות והתשלומים.

עמידה בזמני אספקה מהירים – בהתחייבות!

EGTRADE עובדים עם שירותי המשלוחים של החברות האיכותיות והגדולות ביותר וזאת בכדי לספק לכם את המשלוח בשלמותו, במהירות האפשרית ובידיעה שלמה שהמשלוח נמצא בידיים טובות. בין חברות המשלוחים איתן אנו עובדים נמצאות גם FEDEX ו-DHL.
אנו בEGTRADE נעשה הכל על מנת לספק עבורכם את ההזמנות במהירות האפשרית.

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!