תמונת נושא

שירותי יבוא של מחשוב וטכנולוגיה

כאשר מדובר ביבוא של מחשוב וטכנולוגיה, פשוטו כמשמעו, מדובר ביבוא של מכשירים וציוד טכנולוגי אשר לא ניתן למצוא בשוק בארץ. אם כך מה האתגר ביבוא, מה כדאי לדעת ולשים דגש וכיצד כדאי לעשות זאת?
יבוא מוצרים שאינם זמינים בשוק הינו תהליך שלם שיכול לעלות לרוכש זמן יקר וכסף רב. כאשר מדובר ביבוא טכנולוגי, לא די בסקר שוק איכותי המשרת מטרה אחת מרכזית שהיא מציאת מקור זול ככל הניתן לייבא ממנו. יחד עם זאת יש למצוא מקור אמין ואיכותי שתוכלו להיות שקטים, בידיעה שיגיעו לידיכם בסופו של תהליך מוצרים איכותיים וטובים.
מעבר למציאת מקור אמין ומחיר משתלם, ישנם פרמטרים נוספים אשר כדאי לבחון בטרם מבצעים יבוא מוצרים לארץ, ולא די בכך, גם לאחר ביצוע ההזמנה, ישנה התעסקות נלווית שעלולה לעלות בזמן יקר ורב.

תהליך היבוא על כל שלביו – כל מה שכדאי לשים לב

אז כפי שציינו, תהליך היבוא מתחיל בסקר שוק, אשר מטרתו להוביל אותנו לעבר הספק האמין ביותר, במחיר המשתלם ביותר וחשוב לא פחות, בזמני משלוח שתואמים לצרכים שלנו, מהירים ככל הניתן, הכוללים עלויות משלוח הוגנות.
לאחר שלב סקר השוק, מגיע שלב הטיפול במשלוח, מעקב אחר החבילה, טיפול בירוקרטי מול המכס הישראלי ולעיתים גם טיפול מול משרד התקשורת או מול מכון התקנים.

זמן זה כסף, פנו את זמנכם היקר להתעסקויות האחרות

הזמן שלכם, שווה כסף אשר בסופו של דבר יוצא מכיסכם, כמו גם הזמן של עובדי החברה שלכם. במקום להשקיע את הזמן בטיפול בכל שלבי היבוא השונים, בחרו להשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע אשר יוכלו לחסוך את כספכם בכל המובנים.
אנשי מקצוע אשר מתעסקים ביבוא ציוד מחשוב וטכנולוגיה, ידעו כיצד לזרז את התהליך ובכך לחסוך לכם את ההמתנה, בנוסף אנשי המקצוע יתעסקו בכל הנדרש והזמן שלכם יישאר פנוי לטיפול במשימות ובנושאים אחרים של העסק. ואם זה לא מספיק? סביר להניח שהמחירים אשר אנשי המקצוע יסגרו עבורכם מול הספקים מחו"ל, יהיו המחירים המשתלמים ביותר.

טיפול מלא בתהליך

חברת EGTRADE, מציעה בין שירותיה, טיפול מלא בתהליך יבוא של מחשוב וטכנולוגיה, אנו נייבא עבורכם את המוצרים, ציוד המחשוב, מוצרי הטכנולוגיה השונים וכל אשר תצטרכו, תוך התקשרות מול ספקים מחו"ל אשר אנו מכירים ועובדים איתם.
אנו נדאג לכם למחיר אטרקטיבי מצד הספקים, נטפל עבורכם בענייני המכס ובמידת הצורך גם בהתקשרות ובאישורים מול משרד התקשורת ומכון התקנים ונעשה הכל על מנת שתקבלו את שירות היבוא הטוב, המהיר, האמין והאיכותי ביותר, מבלי שתצטרכו לעשות כמעט דבר.
לסיום, חברת EGTRADE תספק עבורכם את המוצרים במהירות האפשרית, בעזרת חברות שילוח איכותיות וטובות שאנו עובדים איתן כך שאנו וגם אתם, נוכל לדעת שהמשלוח שלכם נמצא בידיים טובות החל מהרגע שהוא יוצא לדרך ועד אשר תקבלו אותו לידיכם.

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!